Trekking :: Visokogorstvo :: Transverzale :: Satorske ture

Home

Trekking - Smederevo - Pudarci

duzina: 23 km :: uspon: 400 m :: spust: 200 m :: 90% njive i livade :: 10% asfalt

Opis staze

Staza krece od autobuske stanice u Smederevu.
Od stanice se ide do tvrdjave (Jerinin grad) koja je udaljena 100m od stanice, pored prostorija PD Celik iz Smedereva, te nadalje asfaltom uz Dunav. Nakon 1.5 km polako pocinje uspon najpre preko klizista Provalije, prolazi se iznad stadiona, te zakratko spusta i izlazi na asfaltni put koji vodi od Jugova. Nastavlja se uzbrdo ovim putem do vile Obrenovica, gde se skrece ulevo.

Ubrzo izlazimo na greben te potom u pravcu zapada stizemo do visa Pavlovica (219m) na kome se nalazi ozidana piramida te ovaj vrh nazivaju i Smederevska piramida. Staza dalje nastavlja u pravcu zapada, prelazi obilaznicu oko Smedereva, ide preko Novih bara, Drenja i Madzarske ravni te nakon 20 km dolazimo do naselja Kamendo.
Dalje nastavljamo u pravcu zapada i nakon 3 km stizemo do naselja Pudarci gde je Lastina autobuska stanica i kraj ture.

Napomena: Pocetni deo staze od Smedereva do Novih bara je deo Smederevske transverzale.

Autor:Ostic Miroslav

Track logs (.zip)
Uslovi koriscenja
Informacije sadrzane na ovom sajtu su namenjene iskljucivo za licnu upotrebu i nije dozvoljeno koriscenje istih u svrhu sticanja bilo kakve materijalne koristi. Sve informacije koristite na vlastitu odgovornost. Molimo Vas da detaljnije uslove koriscenja procitate ovde